en
Versiunea veche a site-ului
consiliul de presa

API este semnatară a Codului Deontologic al jurnalistului din R. Moldova.

API este membru al Asociației Mondiale a Ziarelor și a Producătorilor de Știri

(World Association of Newspapers and News Publishers - WAN/IFRA)

Ştiri API
Training: ”Obiecțiile privind prețul publicității apar pentru că nu ați ajuns la ceea ce are nevoie clientul”
Trainerul Alexandru Bordea încurajează participanții să lupte cu frica de a negocia și aborda potențialii clienți
Foto: API

În perioada 21 – 22 aprilie, reprezentanți ai mediei regionale au participat la workshopul ”Cum vindem publicitate? Vânzători cu rezultate”. Cei 24 de participanți au învățat cum să descifreze stările emoționale în comunicarea cu clienții și să reacționeze corect la ele, cum să prezinte avantajele serviciului și beneficiile pe care le va avea clientul, au exersat tehnici de negociere și au aflat cum se creează brandul personal.

Trainerul Alexandru Bordea, director Evenda, a încurajat participanții și participantele să lupte cu frica de a negocia și aborda potențialii clienți: ”Este important să învățăm să ne detașăm de retrăirile noastre. Deseori, problema nu este că produsul vostru nu este bun, ci faptul că atunci când mergeți la negocieri, veniți cu tot alaiul (fricile, opiniile părinților și colegilor, problemele din viața de zi cu zi). În plus, un pic de tupeu mereu vă va ajuta”.

Tatiana Djamanov, directoarea Radio Orhei a subliniat specificul lucrului cu clienții și media regională: ”În regiune, e greu de convins clientul că ai audiența de care are nevoie. Potențialii clienți se uită la media cu audiențe mari pentru că li se pare că astfel vor avea mai multe vânzări, chiar dacă acolo nu este publicul lor țintă.”

Participanții la training au punctat că foarte des se confruntă cu obiecția în privința prețului oferit, considerat prea mare.

”Obiecția despre preț este un semnal că potențialul client nu înțelege de ce îi trebuie serviciul. Cel mai des, în negocieri, atunci când vi se spune că prețul pentru publicitate e prea mare, asta înseamnă că se ascund alte motive. Toate obiecțiile privind prețul publicității apar pentru că nu ați ajuns la ceea ce îl doare sau de ce are nevoie clientul, ascultați atent și oferiți soluții”, a specificat trainerul.

Activitate organizată în cadrul proiectului "Start-up-uri în media online în regiunile Moldovei și suport pentru profesionalizarea presei regionale în scopul informării obiective și responsabilizării aleșilor locali", implementat de către Asociaţia Presei Independente şi finanțat de UK aid cu suportul Guvernului Marii Britanii.

 

comments powered by Disqus
centrul de consultanţă şi asistenţă Baza de date API
MEMBRII API
Persoane juridice
Persoane fizice
CONSTANTIN GRIGORIȚĂ
fotoreporter
NELLY UNCUȚĂ
jurnalistă liber profesionistă
CONSTANTIN UZDRIȘ
jurnalist
MIRCEA ZATUȘEVCHI
fotojurnalist
NICOLAE MISAIL
jurnalist, fost redactor-şef al ziarelor "Sfatul ţării" şi "Ora fermierului"
VITALIE CAZACU
jurnalist, director al agenţiei de presă "DECA-Press", unul dintre fondatorii API
NATA ALBOT
jurnalistă
http://nataalbot.md/
Membri de onoare
JUDY YABLONKY (SUA)
jurnalistă, iniţiatoarea constituirii API
MARK CERNOFF (SUA)
fost voluntar la API
JACK RONALD (SUA)
expert media
TUDOR IAȘCENCO
directorul ziarului ”Cuvântul”, fondator al API
PIOTR MARCINIAK (Polonia)
fost ambasador al Poloniei în Republica Moldova
Propaganda este nociva
REDACȚIILE API LA MINUT
Vrei să devii membru API?
Regulamentul de obţinere, menţinere şi pierdere a calităţii de membru al Asociaţiei Presei Independente (API)
vezi detalii...
Moldova curată
Civic



The english version of site is out of work